Otevřené výběrové řízení: Výběrové řízení pro krajské volby

4. března 2020
Otevřené výběrové řízení: Výběrové řízení pro krajské volby

Krajské sdružení Pirátů JmK vyhlašuje dvě výběrové řízení týkající se spolupráce na krajských volbách, a to na na manažera/manažerku pirátské volební kampaně{:target="_blank"} pro volby do Zastupitelstva Jihomoravského kraje a na spolutvůrce a poradce pro tvorbu strategického plánu pirátské volební kampaně{:target="_blank"} pro volby do Zastupitelstva Jihomoravského kraje.

Stratég

Požadujeme: - Zkušenosti s politickou či jinou mediální kampaní - Odbornost v určování cílení kampaně (cílové skupiny a používaná média) - Zkušenost se zadáváním průzkumů veřejného mínění - Odbornost v oblasti testování hlavních a vedlejších messagí kampaně a témat - Zkušenosti se strategickým řízením střednědobé kampaně - Znalost politického prostředí v Jihomoravském kraji a pirátské politiky - V případě fyzických osob spolupráce na IČO

Finanční ohodnocení: - Úvodní analýza – max. 100 000 Kč (odevzdání do jednoho měsíce od podpisu smlouvy) - Měsíční maintenance fee – dohled nad exekucí, strop 10 000 Kč měsíčně, 4 měsíce, včetně změn a úprav strategie podle vývoje – max. 40 000 Kč - Success fee za 9. a každý další získaný mandát odměna 20 000 Kč

Forma spolupráce: - Propojení s volebním výborem Pirátů v Jihomoravském kraji - Očekáváme intenzivní spolupráci Pirátů s vítězem výběrového řízení - Dokončení úvodního balíku dokumentů požadujeme během jednoho měsíce

Dodávané výstupy v rámci spolupráce:

Úvodní balík: - Systematická definice cílových skupin, definice potřeb, specifikace komunikačních kanálů a velikost skupiny - Měřitelné indikátory (KPI), které umožní průběžně ověřovat, že kampaň funguje - Volební potenciál Pirátů v rámci cílových skupin - Jaká témata aktivizují jednotlivé cílové skupiny - Způsoby komunikace na určené skupiny – message, tonalita - Strategie kampaně v čase (kampaň jaro/léto/horká fáze) - Určení cílů a konverzí a jejich měření v součinnosti s Piráty - Doporučení v rámci online, outdoor, PR a médií, dobrovolnické kampaně, face-to-face kampaně - Zadání pro kreativní koncept kampaně - Návrh message kampaně podložený programem a daty - Časový plán kampaně - Zadání pro sociologický průzkum

Dlouhodobě: - Plán a dohled exekuce kampaně s týdenní periodicitou a její případné korigování - Týdenní feedback KPI, revize vývoje strategie a součinnost v přípravě exekuce - Komunikaci a úpravy strategie řeší Volební výbor, je komunikována s týmy, které se na kampani v něm podílejí.

Hodnotící kritéria 1. Kolo - předvýběr uchazečů pro pohovor: - Odbornost 25 % - Reference 25 % - Návrh postupu 40 % - Motivace 10 %

Hodnotící kritéria 2. Kolo - osobní pohovor: - Referenční kampaně 30 % - Znalost programu, principů a fungování Pirátů 10 % - Orientace v politické situaci ČR a JmK 10 % - Návrh postupu pro tvorbu strategie 30 % - Celkový dojem -20 %

V případě, že bude představeno několik kvalitativně srovnatelných nabídek, rozhodne ve druhém kole výběrového řízení nabídková cena.

Není-li stanoveno jinak, celé nabídky, životopisy a jiné materiály dodané uchazečem nebudeme zveřejňovat bez souhlasu uchazeče. Vyhrazujeme si právo zveřejnit základní parametry nabídek a dále poskytnout celý obsah nabídky jednotlivým členům a osobám, které o to požádají z důvodu veřejné kontroly. Vyhrazujeme si právo zveřejnit úplnou nabídku vybraného uchazeče.

Hodnotící komise: Zástupci Volebního výboru Pirátů v Jihomoravském kraji. Hodnotící komisi sestavuje předseda Volebního výboru.

Přihlašujte se do 15. března 2020 vč. na email jana.leitnerova@pirati.cz, přihláška musí obsahovat: - Nabídkovou cenu - CV/portfolio dokládající požadovanou odbornost - Vámi realizované kampaně, stručný seznam včetně vaší role v nich - Návrh postupu pro tvorbu strategie (max 3 normostrany) - Důvod vašeho zájmu o spolupráci s Piráty

Manažer/manažerka

Požadujeme: - Zkušenost s koordinací alespoň jednoho rozsáhlejšího úspěšného projektu (např. politická kampaň, hudební festival, obchodní projekt atp.), zkušenosti na pozici projektového manažera výhodou - Ochotu pracovat na kampani alespoň 20 hodin týdně od poloviny května do konce července a alespoň 40 hodin týdně od srpna do 2. dne voleb (horká fáze kampaně), po volbách nutné dotažení všech administrativních a účetních záležitostí - Spolehlivost, čestnost, velké nasazení, týmový duch, zájem o Piráty a loajalita - Velmi dobré komunikační schopnosti a zkušenosti s prací s lidmi, dobré zvládání stresu - Věcnost, schopnost prioritizace a odpovědnost za výsledky - Řidičský průkaz sk. B (vlastní automobil výhodou) - Ochota naučit se pracovat s digitálními systémy strany - Pozice volebního manažera není slučitelná s kandidaturou do krajského zastupitelstva

Nabízíme: - Smysluplná práce a podíl na volebním tažení Pirátů do krajského zastupitelstva - Spolupráci na IČO – Odměna 15 000 Kč/měsíc (fix) + max. 5000 Kč (úkolová odměna) v období od 15. května do 31. července 2020, odměna 30 000 Kč/měsíc (fix) + max. 10 000 Kč (úkolová odměna) v období od 1. srpna do října 2020 (dle data vyhlášení voleb, odměna za říjen bude určena poměrnou částí) – Motivační bonus za dosažené výsledky – při zisku 9 a více mandátů za každý takový odměna 8000 Kč – Cennou referenci v životopise – zkušenost s volební kampaní

Náplň práce: - Svolávání a účast na schůzích Volebního výboru - Koordinace kampaně – plánování výjezdů, přítomnost kandidátů, hlídání termínů, zábory a další administrativní činnost – ve spolupráci s krajskými koordinátorkami JmK - Koordinace s kampaněmi probíhajícími napříč republikou - Samostatná exekutiva kampaně (podle vámi připraveného plánu volební kampaně) a rychlé uzpůsobování plánu aktuální situaci - Účast na krajských schůzích Pirátů

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu obsahujícího vizi působení na dané pozici do 31. 3. 2020 na e-mailovou adresu jana.leitnerova@pirati.cz. Životopis a motivační dopis vítěze výběrového řízení mohou být zveřejněny i bez předchozího souhlasu.

Termín nástupu: 15. května 2020

První kolo probíhá vyhodnocením životopisu, motivace a dosavadní zkušenosti. Druhé kolo je realizované formou pohovoru. Hodnocení provádí hodnotící komise složená ze zástupců volebního výboru. Hodnotící komisi sestavuje předseda Volebního výboru.

Hodnotící kritéria: - Kompetence/zkušenosti vůči požadavkům pozice 55 % - Soulad s pirátskými hodnotami při práci 20 % - Motivace 15 % - Celkový dojem 10 %

Sdílení je aktem lásky

Další podobné články

Vedení Starého Lískovce odstranilo bezdůvodně opozici z komisí

Vedení Starého Lískovce odstranilo bezdůvodně opozici z komisí

V pondělí 23. října 2023 obdrželi všichni členové komisí informaci, že rada MČ Starý Lískovec všechny své poradní orgány ruší. Jen dva opoziční členové dostali poté informaci, že se znovu stávají členy nově jmenovaných komisí. Z původních osmi zástupců opozice v komisích zůstali pouze dva. Proč k tomuto kroku rada přistoupila, se členové nedozvěděli ani z e-mailu tajemnice, kterým oznamovala zrušení komisí, ani z vyžádané důvodové zprávy.